15-16.01.2015 року відповідно до планів роботи методичних об’єднань вчителів-предметників, вихователів та класних керівників на 2014/2015 навчальний рік відбулися чергові засідання. Ключовим питанням у роботі кожного методоб’єднання стало питання моніторингу та квадрант-аналізу навчальних досягнень учнів 2-11-х класів за І семестр 2014/2015 навчального року.
12.01.2015 року відбулося чергове засідання науково-методичної ради, на якому були опрацьовані такі питання:
11 грудня у нашому закладі відбувся фінал І етапу Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2015". У ході запеклої боротьби із мінімальним відривом перемогу отримала педагог-організатор Звенигородська Інна Василівна.
З 03.11.2014 у закладі проходить І тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2015».
21.11.2014 у рамках І туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2015» вчитель іноземної мови (англійської) Шимкова Ольга Василівна провела відкритий урок у 2-ому класі на тему: «Де мої речі ?»
20 листопада вихователями дошкільного підрозділу Черевань Н.О. та Лиманською Ю.С,було організовано та проведено майстер-клас для колег на тему “Народні традиції, свята та обряди, втілення в сучасне життя навчального закладу”.
Було надано короткі відомості про історію та традиції відзначання свят, обрядів, ігор. Велике значення у виховному процесі має використання здобутків українського народу. Основним і провідним видом діяльності в дітей дошкільного віку є гра. Під час майстер-класу дорослі мали можливість відчути себе дітьми й мали нагоду грати в народні ігри: “Іде дід”, ”Вийди, вийди сонечко”, ”Подоляночка” та ін.
З метою підвищення психологічної компетентності педагогів, сприяння взаєморозумінню учнів і педагогів в процесі навчання та виховання 13.11.2014 року в кабінеті педагога-організатора відбувся психолого-педагогічний семінар на тему «Адаптація учнів 1-го та 5-го класів до нових умов навчання».
В ході семінару розглядались питання:
Відбулося засідання педагогічної ради, рішенням якої схвалено заходи щодо реалізації Програми підвищення якості навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах Харківської області у 2014/2015 навчальному році.
Відбулося чергове засідання науково-методичної ради, на якому було опрацьовано зміст Програми підвищення якості навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах Харківської області у 2014/2015 навчальному році,схваленої рішенням колегії Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 19.09.2014 року
26.08.2014 - 27.08.2014 відбулися засідання методичних об’єднань вчителів-предметників, на яких опрацьовано лист МОН України від 01.07.2014 № 1/9-343 “Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітних навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі” та додаток 2 до цього листа, в якому йдеться про організацію навчання у початковій школі у 2014/2015 навчальному році.
Відбулося засідання науково-методичної ради закладу, на якому було затверджено структуру методичної роботи закладу на 2014/2015 навчальний рік, погоджено плани роботи методичних об’єднань та визначено пріоритетні завдання щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти у 3-ому класі та Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти у 6-ому класі.
Організація науково-методичної роботи в закладі сприяє розвитку інноваційного потенціалу педагогічного колективу. Систематичність усієї методичної роботи забезпечує комплексне планування засідань педагогічної ради, методичної ради, а також усіх методичних об’єднань закладу відповідно до єдиної проблеми, над якою працює педагогічний колектив у 2014/2015 навчальному році: «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес».
Пріоритетними завданнями методичної роботи у 2014/2015 навчальному році є:
• упорядкування й узагальнення отриманого в ході роботи над проблемою досвіду, його обґрунтування, корекція та створення на цій основі методичних матеріалів і посібників;
• удосконалення форм проведення методичної роботи, спрямованих на створення ефективної системи обміну досвідом педагогів з питань практичного використання педагогічних технологій для реалізації компетентнісного підходу та виконання вимог Державного стандарту освіти;
• поширення використання педагогами електронних засобів у навчально-виховному процесі, у ході професійних і фахових конкурсів, під час атестації та в методичній роботі;
• проведення підсумкового моніторингу успішності учнівських та учительських досягнень;
• продовження роботи з узагальнення та поширення ідей кращого досвіду педагогів школи через активні форми методичної роботи, публікації у фахових журналах.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.