МЕТОДИЧНА РОБОТА

16.01.2015

15-16.01.2015 року відповідно до планів роботи методичних об’єднань вчителів-предметників, вихователів та класних керівників на 2014/2015 навчальний рік відбулися чергові засідання. Ключовим питанням у роботі кожного методоб’єднання стало питання моніторингу та квадрант-аналізу навчальних досягнень учнів 2-11-х класів за І семестр 2014/2015 навчального року.


12.01.2015

12.01.2015 року відбулося чергове засідання науково-методичної ради, на якому були опрацьовані такі питання:

  1. Про виконання рішень попереднього засідання науково-методичної ради.
  2. Про виконання планів роботи методичних об’єднань щодо роботи над методичною темою закладу І семестр 2014/2015 навчального року.
  3. Про підсумки роботи з обдарованими учнями за І семестр 2014/2015 навчального року.
  4. Розгляд, схвалення конкурсних матеріалів педагогічних працівників закладу, які будуть представлені на участь у ХХІІ обласній виставці-презентації педагогічних ідей та технологій за темою: “Формування національної та громадської самосвідомості особистості в умовах поліетнічного освітнього середовища”.
  5. Про результати роботи комісї з рейтингової оцінки дільності педагогічних працівників закладу за І семестр 2014/2015 навчального року.

11.12.2014

/Files/images/2014-2015_navchrk/DSC_0687.JPG

11 грудня у нашому закладі відбувся фінал І етапу Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2015". У ході запеклої боротьби із мінімальним відривом перемогу отримала педагог-організатор Звенигородська Інна Василівна.


21.11.2014

З 03.11.2014 у закладі проходить І тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2015».

21.11.2014 у рамках І туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2015» вчитель іноземної мови (англійської) Шимкова Ольга Василівна провела відкритий урок у 2-ому класі на тему: «Де мої речі ?»

/Files/images/2014-2015_navchrk/shimkova/IMG_3675.JPG /Files/images/2014-2015_navchrk/shimkova/IMG_3718.JPG


20.11.2014

/Files/images/2014-2015_navchrk/sadochok/DSCF0507.JPG 20 листопада вихователями дошкільного підрозділу Черевань Н.О. та Лиманською Ю.С,було організовано та проведено майстер-клас для колег на тему “Народні традиції, свята та обряди, втілення в сучасне життя навчального закладу”.

Було надано короткі відомості про історію та традиції відзначання свят, обрядів, ігор. Велике значення у виховному процесі має використання здобутків українського народу. Основним і провідним видом діяльності в дітей дошкільного віку є гра. Під час майстер-класу дорослі мали можливість відчути себе дітьми й мали нагоду грати в народні ігри: “Іде дід”, ”Вийди, вийди сонечко”, ”Подоляночка” та ін.


13.11.2014

/Files/images/2014-2015_navchrk/DSCN1942.JPG З метою підвищення психологічної компетентності педагогів, сприяння взаєморозумінню учнів і педагогів в процесі навчання та виховання 13.11.2014 року в кабінеті педагога-організатора відбувся психолого-педагогічний семінар на тему «Адаптація учнів 1-го та 5-го класів до нових умов навчання».

В ході семінару розглядались питання:

  1. Врахування індивідуальних особливостей учнів 1-го класу під час адаптаційного періоду.
  2. Формування емоційно-позитивного ставлення до навчання у першокласників.
  3. Протікання процесу адаптації учнів 5-го класу, врахування їх індивідуальних особливостей.
  4. Збереження психологічного здоров’я учнів під час адаптаційного періоду.

30.10.2014 /Files/images/2014-2015_navchrk/pedradi/DSC_0494.JPG

Відбулося засідання педагогічної ради, рішенням якої схвалено заходи щодо реалізації Програми підвищення якості навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах Харківської області у 2014/2015 навчальному році.


16.10.2014

Відбулося чергове засідання науково-методичної ради, на якому було опрацьовано зміст Програми підвищення якості навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах Харківської області у 2014/2015 навчальному році,схваленої рішенням колегії Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 19.09.2014 року


27.08.2014

26.08.2014 - 27.08.2014 відбулися засідання методичних об’єднань вчителів-предметників, на яких опрацьовано лист МОН України від 01.07.2014 № 1/9-343 “Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітних навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі” та додаток 2 до цього листа, в якому йдеться про організацію навчання у початковій школі у 2014/2015 навчальному році.


26.08.2014

Відбулося засідання науково-методичної ради закладу, на якому було затверджено структуру методичної роботи закладу на 2014/2015 навчальний рік, погоджено плани роботи методичних об’єднань та визначено пріоритетні завдання щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти у 3-ому класі та Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти у 6-ому класі.


Розділ 6 "НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБОТИ НВК" плану роботи КЗ "Нововодолазький санаторний НВК" на 2014/2015 навчальний рік


/Files/images/zbori/img054.jpg

Організація науково-методичної роботи в закладі сприяє розвитку інноваційного потенціалу педагогічного колективу. Систематичність усієї методичної роботи забезпечує комплексне планування засідань педагогічної ради, методичної ради, а також усіх методичних об’єднань закладу відповідно до єдиної проблеми, над якою працює педагогічний колектив у 2014/2015 навчальному році: «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес».

Пріоритетними завданнями методичної роботи у 2014/2015 навчальному році є:

• упорядкування й узагальнення отриманого в ході роботи над проблемою досвіду, його обґрунтування, корекція та створення на цій основі методичних матеріалів і посібників;

• удосконалення форм проведення методичної роботи, спрямованих на створення ефектив­ної системи обміну досвідом педагогів з пи­тань практичного використання педагогічних технологій для реалізації компетентнісного підходу та виконання вимог Державного стандарту освіти;

• поширення використання педагогами елек­тронних засобів у навчально-виховному про­цесі, у ході професійних і фахових конкур­сів, під час атестації та в методичній роботі;

• проведення підсумкового моніторингу успіш­ності учнівських та учительських досяг­нень;

• продовження роботи з узагальнення та по­ширення ідей кращого досвіду педагогів школи через активні форми методичної ро­боти, публікації у фахових журналах.

Кiлькiсть переглядiв: 438

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.