У 2014/2015 навчальному році виховна робота здійснюється відповідно до єдиної педагогічної теми: «Створення умов для самореалізації особистості, відповідно до її здібностей; формування високоосвіченого, соціально активного громадянина, наділеного глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними цінностями, сімейними і патріотичними почуттями, орієнтованого на пріоритети здорового способу життя».
Мета виховання: Становлення життєво компетентної особистості, яка успішно реалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.
Головним критерієм ефективності виховної роботи у закладі виступає рівень національної та патріотичної свідомості учнів, навчальної та суспільної активності, рівень соціалізації дітей в оточуюче життєве середовище, ступінь переростання виховання у самовиховання.Досягнення цього забезпечується високим рівнем та постійним удосконаленням навчально-виховного процесу в таких основних напрямах:
Орієнтири виховання | Напрямки виховної роботи | Мета |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ | Превентивне виховання. Формування здорового способу життя | Мета: Забезпечення повноцінного фізичного розвитку вихованців, охорона та зміцнення їхнього здоров’я. Прищеплення норм здорового способу життя. |
Соціально-комунікативна діяльність. | Мета: Сприяння розвитку організаторських умінь та навичок учнів становлення їх іміджу, залучення їх до виконання громадської роботи. Формування громадянської життєвої позиції, участь в учнівському самоврядуванні, житті школи та громади;Виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток інтересу до знань, пізнавальної активності та культури розумової праці. | |
Пізнавальна діяльність | ||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ | Національно-патріотичне виховання,громадянське виховання | Мета: Виховання почуття любові до свого рідного краю, Батьківщини, народу, українських законів, традицій та звичаїв;- моральних, духовних та історико-культурних цінностей, високої мовної культури; шанобливого ставлення до державної символіки; |
Правове виховання | Мета: виховання загальнолюдських моральних цінностей. Прищеплення високої правової культури, поваги до законів держави. Формування громадянськості. Виховати морально, соціально, політично та юридично дієздатну та захищену особистість. | |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ | Морально-етичне виховання | Мета: виховання моральних якостей (чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, взаємодопомоги, товариськості, співпереживання, щедрості, поваги до особистості) здатності враховувати думку інших людей., адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших; |
Родинно-сімейне виховання | Мета: виховання уміння та навичок підтримки та збереження міжособистісної злагоди, запобігання та мирне розв’язування конфліктів. Виховання особистих, родинних, громадянських, національних та загальнолюдських цінностей; ідеалів сім’ї, родини, відносин в колективі; | |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ | Екологічне виховання | Мета: Формування екологічної культури людини, гармонії її відносин з природою. Прищеплювати бажання берегти і примножувати оточуючу красу. |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА | Естетичне виховання.Організація дозвілля вихованців | Мета: Забезпечення високої художньо-естетичної культури особистості. Виховання здатності цілеспрямовано сприймати, відчувати, правильно розуміти мистецтво; здатності висловлювати власне ставлення до мистецтва, творчої діяльності у мистецькій сфері;Організація змістовного дозвілля вихованців |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ | Трудове вихованняПрофорієнтаційна робота | Мета:Формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря. Підготовка до свідомого вибору професії, визначення свого місця у суспільстві. Формування навичок колективної трудової діяльності; позитивно-емоційного ставлення до праці як до форми буття і способу самореалізації особистості; |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.